Версія для людей з порушеннями зору
Версія для людей з порушеннями зору

Вакансія на зайняття посади державної служби у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації

Вимоги до посади головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та звітності Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації (категорія «В») (відповідно до вимог Закону України «Про правовий режим воєнного стану»)

Кваліфікаційні вимоги

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Державна служба

Категорія «В»; код посади: 26-VII-2

2.

Освіта

Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого бакалавра або бакалавра за напрямом підготовки: економіка і підприємство, фінанси, облік і аудит, бухгалтерський облік

3.

Досвід роботи

Досвід роботи ведення бухгалтерського обліку та складання звітності

4.

Володіння мовами

Вільне володіння державною мовою

5.

Умови оплати праці

Визначені статтями 50, 52 Закону України «Про державну службу», пунктом 12 «Прикінцеві положення» Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році:

  • посадовий оклад 17783,00 грн., відповідно до штатного розпису;
  • надбавка до посадового окладу за ранг, вислугу років на державній службі;
  • премії

6.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану

7.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби

Відповідно до пункту 5 статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05 2022 № 2259-IX, особа, яка претендує на зайняття посади має подати:

1) заява;

2) резюме*

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

*  за формою передбаченою Постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 №246 (зі змінами) «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби»;

3) внесення до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, декларації кандидата на посаду або особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік

Загальні умови

 

Посадові обов’язки

 

  • здійснює складання бюджетних запитів та розрахунків. Формує та подає до органів Державної казначейської служби України: мережі одержувачів бюджетних коштів; лімітних довідок про бюджетні асигнування та кредитування; розподілів показників зведених кошторисів, розподілів показників зведених планів асигнувань загального фонду місцевих бюджетів (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів), розподілів показників зведених планів надання кредитів із загального фонду місцевих бюджетів, розподілів показників зведених планів спеціального фонду місцевих бюджетів (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків) та зведення показників спеціального фонду кошторисів та планів асигнувань; довідок про зміни до кошторису та довідок про зміни до плану асигнувань; паспорт бюджетної програми та звіт про виконання паспорту бюджетної програми;
  • здійснює реєстрацію розподілів асигнувань   в системі дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство", формування заявок на фінансування по програмі;
  • систематизує одержані первинні документи, переносить інформацію відображену в цих документах у потрібному аналітичному розмірі до програми КІАС УФГД і проводить всі розрахунки в програмі; виводить підсумки цифрової інформації у цих документах за її видами, напрямами та періодами;
  • здійснює автоматизовану обробку в програмах Е-звітність, СДО, ЄСУБ,ІКС Баланс,М.Е.DOC облік та узагальнення первинної інформації щодо фінансової діяльності Департаменту;
  • формує та надає консолідовані квартальні та річні звіти за місцевим бюджетом до Державної казначейської служби;
  • здійснює контроль за станом погашення та списання відповідно до діючого законодавства дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • бере участь у розробці заходів по раціональному, економному використанню матеріальних, трудових і фінансових ресурсів, збереження документів, які відображаються у бухгалтерському обліку;
  • опрацьовує заявки, подані комунальними підприємствами, які знаходяться у підпорядкуванні Департаменту для  підготовки матеріалів щодо доведення граничного обсягу бюджетних асигнувань та фінансування заходів у рамках міськими цільовими програмами у сфері цифровізації на відповідні роки;
  • розглядає звернення громадян, листи підприємств, установ, організацій з питань, які належать до компетенції відділу;
  • виконує інші доручення керівництва з питань діяльності Департаменту.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду

Годинчук Світлана Олександрівна
тел.: +38 (044) 366-75-32
Резюме кандидатів приймаються на електронну адресу: [email protected]
Претендентів запросять на співбесіду, за результатами якої буде призначено кандидата строково на період дії воєнного стану в Україні

 

Якщо у Вас виникли технічні питання або побажання з приводу доопрацювання Єдиного веб-порталу м. Києва, то зверніться, будь ласка, до служби технічної підтримки за номером: (044) 366-80-13 або напишіть на електронну пошту [email protected]